Jak mít štíhlé nohy

13. června 2007 v 15:11 | Jessica
JAK MÍT ŠTÍHLÉ NOHY Pak určitě zkuste sérii cviků zaměřených právě na vaše stehna. Chcete-li mít opravdu krásné a štíhlé nohy, musíte na sobě pracovat. Začněte třeba s během, který tvaruje a posiluje svaly. Později přidejte posilování a cvičení.
Položte se na pravý bok, pravou nohu můžete mírně pokrčit, levou ruku opřete pro lepší rovnováhu před tělem. Špičku nepropínjete, naopak - protlačte patu vpřed, nohou kmitejte do rytmu nahoru a dolu, snažte se nedotknout podlahy. Po 1 - 3 minutách vystřídejte strany.

Zdvihání pánve
Lehněte si na záda, pokrčte kolena, chodidla položte na podložku, ramena a lopatky udržujte na podložce,
zvedněte pánev nad podložku ramena a lopatky se snažte udržet na podložce
a přednožte jednu nohu, špičku nepropínejte,protlačte patu, druhou nohu tlačte do podložky, vydržte tak pár taktů.
Vraťte se do výchozí pozice


Postavte se na šíři pánve, zpevněte břicho (1), proveďte výpad vpřed (2). Dávejte pozor, aby koleno nikdy nepřešlo před chodidlo, v koleni musí být maximální pravý úhel. Totéž opakute na druhou nohu. Po 1 - 3 minutách můžete opakovat oběma nohama totéž do stran (3). Můžete zkusit i vzad.
Podřepy do stran


Postavte se na šíři pánve, zpevněte břišní svaly, mírně podsaďte pánev (1). Přejděte do podřepu tak, aby stehhna byla rovno
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Byl/a si tady?

ANO

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama